20 Temmuz 2016 Çarşamba

Uzaktan Egitim

Uzaktan Egitim
Ne yapıyoruz: Firmalar için uzaktan eğitim ve e-öğrenme çözümleri sunuyoruz. Genellikle yaygın sahası, bayileri, çalışanları olan firmalar (örnek: Bankalar, GSM operatörleri vb) çalışanlarını bir merkezde toplayarak eğitim vermek; bu kurumlar için hem zaman, hem de finansal maliyeti olan bir süreç. Bunun yerine bize ve bizim gibi firmalara eğitimlerini animasyonlu, etkileşimli bir şekilde ürettirip çalışanlarına sunmayı tercih ediyorlar. Özellikle biz einstein olarak eğitimleri Oyunlaştırma, Mobil uyumlu ve Motion Graphic ile üretme konusunda çok iddialıyız.
Kimlerle Çalışıyoruz: Firmaların İnsan Kaynakları, Eğitim departmanları ile firma çalışanlarına yönelik uzaktan eğitim hizmeti konusunda çalışıyoruz. Kimi zaman 10 bin kişilik, kimi zaman 100 kişilik firmalar olabiliyor. Firmalara Einstein Katalog Eğitimlerini yada firma için özel olarak hazırlayacağımız eğitim çözümlerimizi sunabiliyoruz. Aynı zamanda başta Ölçme-Değerlendirme olma üzere, çalışanların eğitimlerini takip edilebilmesi, onların desteklenmesi için LMS – Eğitim Yönetim Sistemi altyapısı da sunabiliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder