9 Ağustos 2016 Salı

Cafegrafik - Omer Korkmaz

Cafegrafik - Omer Korkmaz
İstanbul Üniversitesinde eğitimim devam ederken Paskal Reklam Ajansındaki ilk iş deneyimimi eğitim ile paralel olarak sürdürerek teorinin yanında işin pratiğini öğrenme fırsatını yakaladım.
Eğitimimi tamamladıktan sonra web ve mobil alanda kariyerimde ilerlemek için bilişim sektöründe mesleğimi sürdürmeye karar verdim ve Verisay Bilgi Teknolojilerinde Grafik ve Web Tasarım Uzmanı olarak iş hayatıma devam ettim. Çok yönlü bu iş deneyimimde, sektörde önde gelen firmaların online ve offline tasarım çalışmalarına imza atma fırsatını buldum. Logo, kurumsal kimlik, branding, fuar stand, outdoor gibi basılı işler; kullanıcı deneyimi (UX) tasarımı, arayüz tasarımı (UI), CSS / HTML kurallarına uygun yeni trend web tasarımları (responsive, material, flat vs.), mobil site, android / ios uygulama tasarımı, mailing, banner gibi dijital işler hazırlayarak kariyerimde kısa sürede ilerleme kaydettim.
Şuan iş hayatıma Kariyer.net ‘te Graphic & User Interface Designer olarak devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder