23 Mayıs 2016 Pazartesi

Aile Danismanligi

Aile Danismanligi
Bugün sizlere Bir Eğitim Kurumu olan Adana Kariyer Akademi nin web sitesini ve sunduğu hizmetlerden Aile Danışmanlığı eğitimini  tanıtmak istiyorum. Kariyer Akademi Adana Üniversiteler ile ortaklaşa eğitimler düzenleyen ve üniversitelere çözüm ortaklığı yapan bir eğitim organizasyon kurumudur. Aynı zamanda kurumda çalışan 6 Aile Danışmanı ile birlikte Aile Danışmanlığı hizmeti de sunmaktadır.
Adana başta olmak üzere, Osmaniye, Gaziantep, Mersin, Kocaeli, Antakya, Mardin, Şanlıurfa, Diyarbakır ve İstanbul illerinde  Eğitimve Aile Danışmanlığı hizmeti vermektedir. Adana merkezli olan akademi zamanla 81 ilde eğitim yapmayı hedeflemekte ve bu yolda online eğitimler açmaktadır.  Sürekli açılan eğitimlere baktığımızda Aile Danışmanlığı Sertifika Programı, Öğrenci Koçluğu ve Eğitim Danışmanlığı, Akıl Zeka oyunları Sertifika Programı, Yaratıcı Drama eğitimi ve Aile ve Yaşam Koçluğu Programlarıdır.
Web Adresi: http://www.kariyerakademiadana.com
Adana Merkez:
Mail : kariyerakademiadana@gmail.com
Tel: 0322 234 9 234 & 0322 458 0 458
cep Tel: 0507 204 61 83 watsap : 0507 204 61 82

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder